今日來到觀塘工廈台式小店日月堂,環境寬敞紅燒半筋半肉麵 🍜牛肉軟爛入味,湯頭香醇濃郁,麵條Q彈有嚼勁😚 宜蘭花枝丸 🍡炸到金黃酥脆,一咬落去彈牙爆汁,juicy到爆!超推薦👍凍珍珠奶茶 珍珠超Q彈,茶味香濃,甜度剛剛好🎆日月堂🎈興業街14號永興工業大廈4樓C2室@sunmoon_402c#日月堂 #觀塘美食 #香港美食 #台灣菜 #hkfoodie #hkfoodblogger #foodblogger #香港好去處 #相機食先 #hkfoodpic #hkeat #食記 #hkigfood #hkfoodstagram #食好西點擊圖片放大 +4