日本通關,不過仲未買到機票,同朋友黎尖沙咀宜間神山麵屋到食拉麵感受下日本風味🙈神山豚角沾汁麵88宜度既招牌係沾汁麵,仲有叉燒既版本可以選擇。個湯味道好濃郁,用左豚骨,豚肉,魚介,同秘製既醬油去煮成。食既時候就將有坑紋既粗身麵條浸落個湯度食。麵條都幾彈牙,好掛湯。配菜係兩件厚燒既豚肉,肥瘦相間,燒到出面有油脂,相當邪惡。 黑神山豚角煮拉麵85因為天氣最近突然凍左,朋友就選擇食拉麵。黑色既湯底係黑蒜油味,同樣係配兩件肥美既豚角。同暖笠笠又濃郁既湯底相當夾。仲有流心既溏心蛋😍 小食方面我地就食左 牛油蘆筍炒雜菌45 同 吉列廣島蠔 48。雜菌相當大碟,味道同其他食物比較會清淡一d,食到各種菌類既原汁原味。 吉列蠔有三件,炸到金黃香脆,入面好juicy,仲有秘製醬汁可以點黎食。 飲品我選擇左一個蕃茄味道既梳打,顏色真係好紅原本驚好糖水味,飲落又好ok喎係清甜既蕃茄味。朋友就飲左杯梅子青檸梳打,酸酸甜甜相當消暑。 。。神山麺屋 (新聲大廈)尖沙咀漢口道17號新聲大廈地下AK及B號舖。。