唔知大家平時去開邊度做eye treatment?我自己本身一直有喺尖沙咀 Eye Refine 做眼部療程。我自己去過咁多間美容院,呢度嘅治療師都好friendly,完全唔會黑面或者Hard Sell你買 plan,成個環境令人好放鬆。 但前排太忙,我去得好疏,有時隔成兩個月先去一次。做到中途我心諗:「咦?點解效果好似咁慢嘅?好似無咩變化咁。」後來同治療師傾計,一路解釋俾我聽要定期嚟做,個效果就會明顯可能我就因為做得太疏,結果進度未係好明顯。好在,就算做得咁疏,眼部狀況都無變差。治療師用咗個好貼切嘅比喻,話呢啲療程就好似煲湯咁:定期持續煲,啲材料自然會出味;但如果一兩個月先開一次火,每次都等如由頭開始,火候去到一半又凍返,煲一世都出唔到濃味!明白咗之後我即刻重新排過 schedule,原來一開始真係要去得密啲,到後期狀況穩定晒,就算依家無去得咁密,個效果都仲 keep 到。所以,如果大家買咗 treatment 就千祈唔好浪費。特別係療程初期 1-3 星期,一定要保持規律,唔好做一排又停一排。只要初期堅持好定期去做嘅習慣,等到後期狀況穩定晒,而家都見到明顯嘅改善。