最近呢幾年腳趾甲越黎越厚,仲開始有啲變黃,其他女仔個個著靚靚涼鞋,我就反而要諗點樣遮,甚至諗過整 Gel 甲強行遮住佢,但美甲師見到我啲指甲話係灰甲,有傳染性所以唔幫我整,好尷尬🫠前前後後買過幾隻牌子嘅灰甲水,完全無好轉不特止,仲見到啲甲越嚟越厚🤕 後來上網見到人哋講激光有效好多,但心入面一直驚會俾人 hard sell 或者好痛,所以一拖再拖。直到前排聽朋友講,佢喺尖沙咀美麗華間 Finger Revive 美指再生做完之後已經好返曬,佢話嗰度啲治療師好細心、唔會逼人買嘢,我先敢去試吓。 去到之後真係有驚喜,治療師第一時間幫我對鞋做消毒,佢話如果唔消毒返對鞋,做完之後著返對充滿真菌嘅鞋,好快又會再感染。療程過程其實幾舒服,治療師會先幫我修整同打磨返啲厚咗嘅趾甲,之後打激光嗰陣治療師全程 Keep 住問我感覺嚟調較度數,一啲都唔痛。做完之後佢哋仲送咗對新嘅襪畀我換🧦依家已經keep住做咗一段時間,終於見到隻腳趾生返啲健康嘅甲出嚟,唔再係之前黃黃黑黑咁,真係好感動🥹美指再生 finger revivehttps://www.instagram.com/fingerrevive/