生完BB已有一年喇~呢一年我都覺得有樣野係唔太好, 就係甩髮, 由於我生BB前都係短髮, 而家想留長髮, 所以掉髮情況係更加嚴重架~而最最最慘係我食維他命都已起唔到育髮既作用, 所以唯有死左條心, 點知1個月前收到試用可以係短時間內長好多頭髮, 心想, 好俾多次機會自己啦~於是就試左呢支美國雅培CG210, 效果係點, 就一齊睇埋落去啦~ 單睇個盒, 我真係打從係個心度叫左出黎, 佢寫住只係需要44日就可以回到正當水平, OH~God!!!太好了, 即係44日之後我頭上個條好明顯既白線就會變得無甘明顯喇~~ 我本第頭頂不叫禿, 但都明顯見到好白lor(右圖), 我用左呢支CG210 約個2星期, 其實頭頂既白線已無之前甘明顯(中圖), 而用左4星期後其實都真係覺得已經叫做密晒~真係唔使等44日都已去到我心中想要既密度(左圖)! 其 實用左頭一個星期都已經好明顯見到有改善, 點睇? 就係我床上既頭髮~就已經知!!!左圖係我未用之前, 1晚掉髮既分量(真係甩仲多過生出黎, 想唔變禿都真係幾難), 用左一個星期左右, 一晚掉髮量由幾十急跌去到十條左右, 情況大大改善(右圖), 連我老公都問我你用呢支野真係甘得?可唔可以借黎用下~哈哈! 男士們如果都心動想試, 其實佢地亦有男士配方架~ 而用法一d都唔麻煩又唔難, 第一次使用, 需要先將噴咀安係美國雅培 CG2110上! 之後每次只係需要 配合噴咀噴 10 下係頭皮上唔同既位置 之後輕輕按摩頭皮, 幫助頭皮吸收美國雅培 CG2110 , 而我自己就會按左中右三個位置, 用指頭定點微打圈俾少少力按下頭皮~ 而每日早晚都噴同按摩, 一支都可以用到成個月架~ 使用小tips: 1. 用後毋須清洗,可如常進行頭髮造型 2. 乾濕髮均可使用 (建議乾髮時使用) 3. 用後一小時內請勿洗頭髮 4. 產後脫髮一般建議使用4-5個月, 遺傳脫髮則建議持續使用 CG210 website: www.cg210.hk 好喇, 我既分享就到呢度, 希望大家鍾意 以上產品由品牌提供試用