早兩日見屋企有好多盒日本蛋,所以就想幫手用緊啲蛋😗結果連續兩日都整咗梳乎厘Pancake嚟食😋仲要係用手上過咗期嘅oreo餅碎同太甜太怪嘅紅茶豆乳整😂不過唔知係咪第二日用豆乳取代第一日用嘅奶,所以佢扁得好快😂熄火一陣,我都未擺哂牛油上去已經扁咗好多😳不過下次我都會繼續用,因為解決咗就咁飲紅茶豆乳會好甜好怪嘅味嘅問題😂剩返淡淡嘅紅茶味😃唔洗直接飲唔好飲嘅嘢😂Good😋如果有朋友仔想要食譜可以問我😗但唔包好食😂