~LONDON~ 獨立? 旅行? 學習? 流浪? 增廣見聞? 逃避現實? 我都係一個平凡嘅打工仔, 唔經唔覺已經做左六年野, 同大部份香港人一樣, 除左番工,放工,唔會少左OT,OT同OT。 細個嘅時侯曾經羨慕人地有得去外國讀書, 好想試下晌外國生活, 但一直覺得唔會有機會,因為跟本負擔唔起, 大個左開始出黎做野,可以自己賺錢, 但要去外國生活依然唔係一件容易嘅事, 要考慮嘅野比起未識搵錢嘅時侯反而更加多, 但好幸運屋企人永遠都支持我做嘅每一個決定, 辭左一份做左四年半嘅工(不要再見了!), 將自己嘅手作品牌暫時放低一下(不捨/。\), 由開始考慮去工作假期到真正出發足足用左一年半嘅時間, 由初初想去韓國,考慮好多因素之後,最後決定去英國。 如果你有屋企人或者朋友去工作假期, 不如試下了解下佢地出發嘅原因,唔好咁快否定佢地! Facebook Page: Roommate 日記 P.S. 之後會晌度或者Facebook page同大家分享我晌英國Working Holiday 嘅生活 :D