成日見到人哋啲眼睫毛又長又翹,真係令人好羨慕!以前我都只係得個「望」字,但最近終於行動啦~去咗 mM&A Eyelash 做植眼睫毛,效果真係靚到不得了,大家睇吓我對眼係咪即刻sharp晒? M&A Eyelash 嘅銅鑼灣分店位置超方便,就喺地鐵站附近。店舖環境乾淨企理,裝潢簡約又有獨立房間,入到去已經覺得好舒服。美容師好有禮貌,先詳細檢查我原本嘅睫毛狀況,再了解我想要嘅風格。我自己唔太鍾意太浮誇,所以佢就推薦咗一款自然但有神嘅款式,真係好貼心! 整個植眼睫毛過程都係瞓低合埋眼,唔使擔心會唔舒服。美容師每一步都會細心解釋,手勢好輕柔,完全冇痛感或不適,仲會不時問我感覺如何,令我好安心。大約一個鐘左右就完成,睫毛即刻變得又長又翹,睇落好自然,令對眼更有神,連眼線都可以唔畫,慳返唔少化妝時間!做完之後真係好滿意,朋友都話我對眼靚咗、精神咗,影相都唔使再靠filter!如果你都想擁有自然又迷人嘅眼睫毛,真係可以試吓M&A Eyelash,佢哋仲有尖沙咀分店添,地理位置一樣好方便?? ?銅鑼灣駱克道463-483號 銅鑼灣廣場二期24樓03室?尖沙咀金巴利道45-47號 金巴利廣場8樓03室#maeyelashes #睫毛 #美睫 #美睫嫁接 #eyelash #eyelashhk #植眼睫毛==============四月媽媽手記FB: http://facebook.com/april.mamamaIG: http://instagram.com/april.mamama