30分鐘一身鬆~uMagic摩術椅

曾有國際調查顯示港人全球最長工時排行第七
工作壓力指數更堪稱全球之冠
埋頭苦幹日做夜做又少運動,再加埋玩下手機
長年累月便會引致各種肌肉勞損問題
Rossana就係一個活生生既日子,長期受肩頸痛既煎熬
平日最爽既消遣就緊係去按摩推拿啦XD
不過個個星期去都幾金下,所以每次都按一part就算
每月都要起碼洗接近2千~
於是Rossana就喺大約6年前就購入了按摩椅實行天天按XD
那時候好多朋友都話我真係有米,幾皮野買張按摩椅…
但其實用每月去做按摩既錢放落去做月供其實是有so的啦…呵呵
就係咁Rossana就買左OSIM uMedic回家用到依家
計起上黎係咪抵返曬先XD
30分鐘一身鬆~uMagic
時至今日OSIM都出左好多款新既按摩椅
最近Rossana試完OSIM最新既uMagic摩術椅,即刻有購買慾又起XD
以前既按摩椅顏色都比較沉實,
OSIM uMagic摩術椅全新推出耀眼紅實在是相當吸睛
跟我家既裝修設計非常配,外型又夠潮,仲slim D無咁佔位置
秏電量僅280瓦特慳電多喎…
係時候要諗諗trade-in XD
30分鐘一身鬆~uMagic
覺得紅色太耀眼既話,仲有神秘紫,迷人啡和夢幻米白選擇
30分鐘一身鬆~uMagic
Rossana覺得神秘紫也是不錯既選擇
30分鐘一身鬆~uMagic
織皮圖案既壓皮紋勁高貴
30分鐘一身鬆~uMagic
uMagic摩術椅更備有舒適既頭枕,照顧更全面
30分鐘一身鬆~uMagic
想按得直接一點可以選擇拉起頭枕,非常flexible
30分鐘一身鬆~uMagic
腳部按摩器仲可以就返自己既身高而調教伸縮
如果家中多人使用,仲可以定時拉開拉鍊拆出來洗
30分鐘一身鬆~uMagic
自從有左uMagic摩術椅,每次試按摩椅前都會望下按摩椅既背脊
點解??????
因為我家貓星人最喜歡走入去訓!!
每次用之前都要睇下有無貓入左去
按摩時又要記得關門先好用,
以免做緊既時候佢走左入去,咁就有意外發生喇~
OSIM uMagic摩術椅完全一體式設計,沒有任何”拿”位供貓貓鑽入
咁就安全好多
30分鐘一身鬆~uMagic
袋口式設計收納remote
30分鐘一身鬆~uMagic

 

平日唔做按摩,仲可以變身成為貴妃椅
攤喺度睇下電視煲下劇都幾爽~
30分鐘一身鬆~uMagic
買按摩椅除左外型,最重要就緊係功能同按得到唔到位啦
如果唔係真係幾Grand幾靚都無用!唔通真係買黎擺咩
uMagic摩術椅專為低頭一族而設計, 特別針對有肩頸痛問題既你,您,妳…
Remote既LED mon都幾大而且目錄都清楚易明
按Menu 進入主目錄就可以揀選需要既程式,仲貼心有埋注意提示!!
uMagic摩術椅設有7段3D動態深層強度,更可依喜好調較速度
呢期鐘意玩手遊,就緊係要試下全球首創低頭族按摩啦
30分鐘一身鬆~uMagic
坐上去第一個feel到既分別就係個人包得比較冚
因為開始前程式都會自動detect你既肩頸位置
30分鐘一身鬆~uMagic
因此椅子較slim貼合返身型就無咁易走位,
每分每秒都按得到位~
30分鐘一身鬆~uMagic
uMagic摩術椅獨有V 型夾膊按摩球,即係模仿人手按摩既手捏按壓
可以定點按壓風池穴及斜方肌上的肩井穴,從而舒緩肩頸不適
30分鐘一身鬆~uMagic
V 型夾膊按摩球停留肩井穴捏2至4秒倒
唔會捏一下就換位置到喉唔到肺咁
雖然係按摩球但絕對唔係死力”蕊”落去
嘩…堅到位!真係下下捏到肌肉痛既位置
慢慢仲feel倒整個背部和腳部暖暖的!!
原來喺捏既同時彷效物理治療既熱敷, 促進血液循環
肌肉超繃緊既Rossana,超初會feel倒有D”淵痛”
大約十分鐘倒不但無左仲開始覺得好爽
30分鐘一身鬆~uMagic
肩頸爽緊既同時手部都有氣壓按摩
至於腳部依家有埋活力按摩架~
30分鐘一身鬆~uMagic
Rossana平日喺屋企會重點按15分鐘肩頸,再選全身循環mode按15分鐘
而uMagic摩術椅就多好多個Mode選擇!!
30分鐘一身鬆~uMagic
仲設有自選模式,自己想按邊個位就邊個位
30分鐘一身鬆~uMagic
Rossana按慣比較受力就揀左”振奮活力按摩”
30分鐘一身鬆~uMagic
呢個振奮活力全身按摩真係無得輸
由其按肩胛位既時候,聽到D筋”咯咯” 聲
嘩…呢下真係舒服到震!!
按慣摩都知啦,筋膜鬆唔倒,
真係按幾耐都係無咩大作用
uMagic摩術椅真係可以模仿倒人手按摩鬆筋咁
真係正到無朋友呀~
按完30分鐘,就已經Feel倒一身鬆
30分鐘一身鬆~uMagic
OSIM仲有埋”OSIM Massage Chair App”
可以利用內置藍牙功能下載更多按摩程式
恩…按摩椅都可以不斷upgrade喎~
30分鐘一身鬆~uMagic
uMagic摩術椅售價$29,800

 

有興趣可以去OSIM各專門店試下先架!
30分鐘一身鬆~uMagic
活動由”OSIM”提供
30分鐘一身鬆~uMagic

歡迎加入FB 小懶貓美妝生活堡壘 (<=按我)

也可於FB / weibo 加我好友 ^0^
Posted in 健康 | Leave a comment

MADIA Love Key愛之鑰匙鑽飾系列

每個女生都希望有一條通往甜蜜幸福既愛情鑰匙

總是響往著被愛與全心全意的呵護
MADIA Love Key 鑽飾系列與Rozeta 鑽飾系列
正好給男士們向愛侶傳達心意

 

Love Key愛之鑰匙鑽飾系列 $15400
18K/750白色黃金鑽石吊墜
鑰匙就好像美麗盛放著既花朵,中間鑲有一顆閃閃美鑽
而一朵花花語正正代表”你是我的唯一”
愛侶收到一定lum到爆
喜歡清麗脫俗點?
Love Key愛之鑰匙 $7500
18K/750白色黃金鑽石吊墜,線條簡潔容易配襯
Rozeta鑽飾系列靈感來自布拉格的聖維塔大教堂
教堂西門上的藝術極品「玫瑰之窗」更蘊含著《聖經》裡創世紀的故事,訴說著生命的起源
.
活動式的花瓣型組成彩色玻璃「玫瑰之窗」設計
令美鑽擺動時折射出瑰麗奪目的光芒
Rozeta鑽飾系列18K/750白色黃金鑽石戒指
多片花瓣組成,就好像指上的花環一樣,令人艷羨
18K/750白色黃金鑽石手鐲
花瓣型和幾何圖案兩款選擇
Mix & Match 雙鐲配戴別具型格
MADIA既鑽飾除左突顯高貴還夠曬潮架
平日casual wear簡簡單單已經很好配襯又不會誇張
充滿著滿滿既幸福
Rossana當日也參與了MaBelle VIP Day
當日時尚鑽飾以優惠價發售!
MaBelle更帶給大家天然鑽石優質旅程
特設驗金區
MADIA & MaBelle驗金唔洗再用舊式既拍金方法磨損首飾
用機器一驗所有數據一目了然
MADIA & MaBelle設有tailor-made服務
以前自選鑽石設計,都是繪圖後製
有時成品出來會未如理想….
產品塑形區利用最先進3D打印科技
可以先將設計打印出來,滿意才開始製作
給客人百份百既信心保證
現在不少CZ肉眼睇都幾乎做到以假亂真
依家一驗就知龍與鳳
當日還有不少免費好康
設有精緻懷舊美點招待各位貴賓添
大家都玩得買得好開心呢
更多MADIA資訊:

 

試戴由”MaBelle”提供

歡迎加入FB 小懶貓美妝生活堡壘 (<=按我)

也可於FB / weibo 加我好友 ^0^
Posted in 鐘錶首飾 | Leave a comment

專業信心保證既穿耳護耳服務~MaBelle

好多女仔都想穿耳洞扮靚 

可是就勁怕痛又怕穿後會發炎不懂打理! 

如果你有以上疑慮而卻步既話, 

Rossana就想要介紹你來Mabelle既免費穿耳服務 

我既耳洞幾年前於MaBelle穿架, 

穿耳師都領有專業證書~ 

仲教埋你護理方法和設有定期專業檢查服務 

Rossana跟著護理方法和定期檢查都無發炎過 

當然穿耳既耳針都很重要啦~ 

用既係醫學等級的手術鋼和鈦金屬 

全部確保符合歐盟無鎳標準~ 

選擇MaBelle絕對係明智,因為夠專業!! 

MaBelle護耳檢查服務,可以免費檢查6次 

看~款式都不錯吧~ 

Rossana選的是醫學用鈦金屬閃石款XD 

而最後一次檢查可以帶定自己既耳環給MaBelle換上 

Rossana早前來到MaBelle順便做一下護耳檢查XD 

 

 

穿耳師溫柔又細心的消毒 

護耳檢查檢查很有效率的,大約5分鐘便完成! 

如果對穿耳上有咩問題都可以隨便問架 

穿耳師會一一專業的回答~ 

MaBelle絕對是你穿耳既不二之選喔! 

 

護耳服務由”MaBelle”提供

歡迎加入FB 小懶貓美妝生活堡壘 (<=按我)

也可於FB / weibo 加我好友 ^0^
Posted in 鐘錶首飾 | Leave a comment