Category Archives: 自助餐/放題

勁正任食極上美國牛

唔好睇我身體好似瘦瘦咁,其實都好食得下  每餐絕對是無肉不歡,所以任食就最啱我XD  今次來到銅鑼灣利舞臺廣場17樓牛一  參與Beauty Exchange試食會  牛一既地方都好闊落,仲有卡位坐  坐得都幾舒服  牛一依家仲有免費會員制  成為會員,仲有迎新獎賞”$100現金券和黑松露湯包  會員每$2就有1分  咁著數緊係即下載,下次同貓佬黎食啦XD  牛一90分鐘自選晚餐分5款牛級別  今次試$168既,極上美國牛肉,豚肉  湯底既選擇都幾多共有9款  今次選了較清淡的幹貝清湯 … Continue reading

Posted in 自助餐/放題, 香港 | Leave a comment

勁正既日本飛驒牛放題

旺角既女人街真係美食雲集 繼上排發現好味芝士麵後 今次想介紹威達Deli2商業大廈3樓 盛八日式火鍋放題店!!   一進門口就有隻牛牛歡迎我地   盛八既裝潢充滿日本味道 店內坐位間不會好迫,坐得非常舒適 盛八晚市提供5款90分鐘放題 最平既美國牛肉$178就有交易!! 我們一班食肉獸就緊係要試下日本飛驒牛放題啦 $388就可以試曬4款牛和豚肉   湯底方面選擇都幾多,共有6款!   我們選日本飛驒牛味道應該會較濃 因此配較清既日本昆布海鹽清湯   仲叫左黑蒜豚骨濃湯 除左任點肉類,仲有自助Area 種類仲超多,仲有刺身都是任食喔!!!!   基本上火鍋 … Continue reading

Posted in 九龍, 日式菜, 知己聚會, 自助餐/放題 | Leave a comment

升級放題$58 任食生蠔+松葉蟹!!!正~

近呢幾個月真係發生左唔少不如意既事 就接二連三咁發生 !!!!! 唉~係時候要放鬆下心情~ 除左不停網購,食就是最好既減壓方法 好想喪食生蠔,貓佬就建議encore雋太日本料理 元朗西裕街達輝徑1號足彬大廈1號地舖 我們揀左A時段5:30-7:30pm 任食2小時 $185 仲有85折! 不過要原價加一即$176/位都抵啦~ 今次唔同既係多左額外升級放題選擇!! 依家$58就可以有生蠔+松葉蟹腳放題選擇 2樣都係favourite緊係要試下啦~ 加$28仲有日本尾張男山清酒一支 不過返屋企仲要照顧生病中既斗,就是日不酒唷~ 喜歡雋太既wasabi和鼓油可以自己添加 wasabi仲要獨立包裝,保證衛生 先來刺生拚盤 … Continue reading

Posted in 新界, 日式菜, 自助餐/放題 | Leave a comment