Category Archives: 情侶約會

再戰賭城味道

哈哈哈~都話i will be back架啦XD 無錯就是充滿賭城味道既Little Vegas !! 上一次黎食Lunch,今次就來試Dinner~ 如果食Dinner既話記得要book位呀 因為直到8點幾鐘呢度都是Full House 所以大家要注意每日6時後 入座用餐時間為90分鐘喔 假如有小朋友既話Little Vegas有BB椅提供 超喜愛Little Vegas既擺設裝飾 Rossana見不少客人一坐底就不停Selfie XD 因為人太多,所以都無周圍影下XD 就影下Little Vegas既Menu都幾有心思架 點餐後野食都黎得幾快~ 可能是限時90分鐘的關係吧! 不過Rossana就覺得廚師真係好 … Continue reading

Posted in 其他, 家庭聚會, 情侶約會, 特色餐廳, 生日派對, 知己聚會, 美國菜, 香港 | Leave a comment

一人一鍋日本shabushabu!!

銅鑼灣真係勁多好野食 今次朋友話要試正宗日本shabushabu 就來到百德新街55號華納大廈地下E號 勝手 KATTE Shabushabu   勝手地點清靜,位於一條小巷中 不過放心絕對不難找 勝手每日都會有daily special  設計富高尚格調配上柔和光線特別浪漫 Shabushabu就緊係一人一鍋至過癮啦又夠衛生 而勝手3個steps就可以點餐 先揀湯底,再揀main course, 最後仲有前菜,湯,菜,飯和甜品5款side dishes Rossana 選左蛤清湯 湯頭夾著蛤蜊的鮮甜~nice   Main Course揀左和牛A5西冷肉眼!!     嘩 … Continue reading

Posted in 情侶約會, 日式菜, 香港 | Leave a comment

悠閒好味Semi-Brunch

平日節奏急速,放假就緊係想休閒點 之前去過棉登徑既Dabyia Restaurent & Bar 環境舒適,設計又富型格 就決定跟朋友再來嘆個Sunday Semi-Brunch   以往自助任選的前菜放係Bar檯上面 今次就轉左位置,於餐廳中心既靠邊一個area 餐檯擺放既高度對女士來說就更稱心   甜品選擇多左好多喔!! Rossana就自創左碟帕爾馬火腿蘋果凱撒沙律XD 蔬菜新鮮,蘋果爽甜,放著都沒變銹色~nice 傾下講下又食下,食到差不多就上主菜! 西班牙黑毛豬配藍啤梨燒汁 $288 賣相很是吸引,拿起一刀"切"落去已feel到軟軟的 一口咬落去,絕對是驚喜!!!!超嫩滑 濃 … Continue reading

Posted in 其他, 情侶約會, 特色餐廳, 知己聚會, 自助餐/放題 | Leave a comment